donderdag 19 april 2012

AfvalGURU Mijnske geeft haar Dopper weg!

Ik heb gewonnen! Altijd leuk die mailtjes van Jan.
Mijnske. Gefeliciteerd, je hebt een Dopper gewonnen! Jouw afval-actie staat in de top10 met de meestestemmen.


De Dopper zal je toegestuurd worden door de mensen van de Dopper.
Jan Logjes
Community Manager Voordewereldvanmorgen.nl
Mobiel 06-20897435
Telefoon 070-356 93 67
E-mail jan.logjes@asnbank.nl
[ma, di, do, vr]




Maar eigenlijk wil ik het aan jou geven. Ik heb namelijk al jaren twee prima waterdrinkflesjes.

Doe eens creatief en verzin een list. Hoe kom jij nu aan deze guru Dopper? Wordt je lid van dewereldvanmorgen? Ben je gewoon erg dol op water? Wil je mijn handtekening erop?

ik hoor van je, Mijnske
guru= indonesisch en betekent docent ( ook ik keek vanDis in Indonesie)

1 opmerking:

  1. Ik hoef de Dopper niet te winnen, want ik ben al in het bezit van een Dopper. Alleen kan ik hem wel aanbevelen. Het is echt een handige fles die er ook nog eens heel goed uit ziet.

    BeantwoordenVerwijderen