woensdag 19 september 2012

Lunchlezing PHD Green Architecture

Morgen, 20 september 2012, zal ik de eerste lunchlezing van het nieuwe collegejaar geven bij het kenniscentrum NoorderRuimte. Mijn lezing gaat over mijn phd onderzoek met de titel: The Good, the Bad and the Ugly. Development of Green Achitecture 1960-2012.

Bij mijn onderzoek speelt observatie een belangrijke rol. Ik wil echte groene gebouwen gaan observeren met behulp van film.

Hieronder een deel van de eerste try-out observatie, onderwerp: het Groenste Gebouw van de Zernike Campus, het nieuwe biologie gebouw of zoals het nu heet Faculteit der Levenswetenschappen.















Tomorrow, 20th September 2012, I will present my PHD proposal for the first time in public. The people of the KnowledgeCentre NoorderRuimte have invited me. The title of my PHD research is: The Good, the Bad and the Ugly. Development of Green Architecture 1960-2012

Observation and real green buildings play an important role in my PHd research. Therefore I have decided to use film  as an observation tool. 
Above is showing a part of my first try-out observation film. The subject is the Greenest Building of the Zernike Campus, Faculty of Life Sciences, Groningen

Mijnske Sival

Geen opmerkingen:

Een reactie posten